Організація роботи
Психологічна служба в структурі освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров'я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психічних умов розвитку особистості.
Основною метою діяльності психологічної служби системи освіти є підвищення якості та забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології, спрямованих на збереження і укріплення здоров'я, підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу, посилення розвивального і виховного компонентів системи освіти, захист психічного і соціального здоров'я дитини на всіх рівнях навчання.

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.08.2000 №1/9-352 практичний психолог у закладі освіти здійснює професійну діяльність за такими напрямами:
- психодіагностична робота;- консультаційна робота;
- корекційно-відновлювальна та розвивальна робота;
- психологічна просвіта;
- організаційно-методична робота;
- зв'язки з громадськістю.
На 2024-2025 навчальний рік для психологічної служби визначено такі пріоритетні завдання:
- визначення готовності дитини до навчання у школі;
- визначення особливостей сімейного виховання та найближчого родинного оточення, прищеплення навичок міжособистісного спілкування;
- раннє виявлення здібностей, нахилів і інтересів;- визначення причин труднощів у навчанні та адаптації до шкільного життя;
- профілактика неуспішності дітей у початковій школі, девіантної поведінки та конфліктів;
- супровід адаптації учнів до освітнього процесу (1, 5, 10 класи);
- здійснення супроводу учнів при підготовці та в процесі проходження державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного тестування;
- профілактика асоціальної поведінки серед неповнолітніх, психологічний супровід дітей, схильних до прояву девіантної поведінки;
- формування навичок здорового способу життя, свідомого і відповідального ставлення до власного здоров'я, профілактика таких негативних явищ в учнівському середовищі, як тютюнокуріння, вживання алкогольних напоїв та наркотичних речовин, а також виникнення явища булінгу, кібербулінгу та секстінгу;
- забезпечення психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами;
- робота з дітьми та сім'ями, які постраждали внаслідок військових дій та мають певний травматичний досвід (ВПО, СЖО);
- здійснення психологічного супроводу адаптації молодих педагогів;
- здійснення психологічного супроводу педагогів, які атестуються.